3 Nisan 2011 Pazar

Tedavi Sırasında Neler Oluyor?

3 aylık test ve rapor sürecinin ardından 4 Ocak 2011'de Sağlık Kurulu Raporu'nu ve reçetemi aldım ve sıra geldi tedaviye. Bu noktaya gelmek de harika. Tedaviye başlayamayan, şekeri, kalbi izin vermeyen, rahmi uygun olmayan bir sürü kadın var. Şanslıyım.

8 Ocak'ta regli oldum. Adetlerim hep düznliydi. 25 günde bir adet görüyordum.

Tedavi için "Adetin 18-19 ve 20 günü gel" dediler. Heyecandan 17. gün gitmişim:)) Öncesinde ilaçlarımı aldım. İlaç listem şöyleydi:
1-Decapeptyl 0,1 (3 kutu)
Yumurtanın erken çatlamasını önleyen uyarıcı iğne. Buzdolabı rafında ya da buzdolabının meyve bölümünde saklanmalı.

2-Gonal-F 450 (6 kutu)
Yumurtanın uyarılmasını ve mümkün olduğunca çok follikül elde etmek için kullanılır. Oda sıcaklığında saklanabilir ama ben yine de buzdolabında sakladım.

3-Ovitrelle 250 (1 kutu)
Yumurtaları çatlatmak için. Buzdolabında saklamakta fayda var. 

AH O ECZANELER 

Bu 3 ilacı 950 TL'ye aldım. Hepsi de sigorta indirimiyle. Yani gerçek fiyatı 5000 TL falan. Ama bu fiyat tabii ki çok yüksek. 700 TL'ye hatta 600 TL'ye alabilirdim aslında. Ben pazarlık yapmadım, bilmiyordum. İlaçta pazarlık olur mu allahasen. Hem de ne olurmuş. Siz mutlaka eczane eczane dolaşıp en ucuz yerden alın. Tüp bebek tedavisi sırasında aldığım ilaçlardan hangi eczanenin kazıkçı hangisinin normal fiyata sattığını öğrendim. Tecrübelerime göre çok merkezi yerler ve hastane karşısından almayın.Ya da güveneceğiniz bir eczane bulun.
TEDAVİBAŞLIYORTEDAVİBAŞLIYOR
Devamı için lütfen tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder