2 Nisan 2011 Cumartesi

6.Hafta

Baby, fetus at 6 weeks - BabyCenter
Hala miğde bulantısı yokderken haftanın sonlarına doğru başladı. Sabah bir kalktım. Bulantı var. Miğdem de burkuluyor sanki. Ama kusma durumu olmadı hiç. O duruma gelmedim yani.

Artık herşeyi de yiyemiyorum. Şekerli yiyecekler, özellikle çok şekerli olan baklava türü olanlar miğdemi çok bulandırıyor. Burnum çok hassas. Herşeyin kokusunu alıyorum. Bir de devamlı uyumak istiyorum. Uyku harika.

Bu hafta tüp bebek bölümünde ilk kez ultrasona girdim. Çoook heyecanlı. Çünkü kan tahlilleri doğru mu net olarak ortaya çıkıyor. 17 Mart'ta vajinal ultrasona girdim. Biraz da korktum çünkü vajinadan yapılan işlem bebeğime zarar verecek diye endişelendim.  Ama doktor ve hemşire endişelenmemem gerektiğini söyledi.
Ulturason çıktısını verdiler bana. İlk fotoğrafı. Öyle tatlı ki. Seni çoook seviyorum bebeğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder