11 Nisan 2011 Pazartesi

Bekleyiş ve Mutlu Son

Transferden itibaren 12 gün boyunca beklemem gerekiyordu. En zor kısmıydı. Bu dönemde her gece kendi kendime reiki yaptım. Dualar ettim. Eyüp Sultan'a gittim. Kemal 14 Şubatta hediye olarak bebek kıyafetleri almıştı. Onları her gece koklayarak, öperek uyudum. Kemalime de koklattım. Kendimi yormamayı sürdürdüm. Çok önemli, hemşirenin uyarısıyla gerinmedim, uzanmadım, ağırlık kaldırmadım. Elektrik süpürgesini bile ağır diye kullanmadım. Yani dikkat ettim ve eilmden gelen herşeyi yaptım. Bu 12 gün bir türlü geçmek bilmedi. 
Uykusunda Gülen Bebek Resimi
Ve 4 Mart 2011'de gebelik testi için tabii ki sabahın köründe Kemalimle birlikte hastanedeydik. Kan verdim ve öğleden sonrayı beklemeye başladık. Hala bekleyiş... Saat 14 gibi gel dedi hemşire. Gitmeden evden (annemin hastaneye yakın olan Üsküdar merkezdeki evinden) test sonuçlarını görmek için internete girdim. Acayipti. Girdim Zeynep Kamil sitesine.Online sonuçları öğreneceğim. Bir türlü sonucu alamadım. Sanki bir filmdeymişim ve ortamı daha da heyecanlı hale getirmek için yönetmen son dakikaları uzattıkça uzatıyordu. 5-6 kez denedikten sonra ve işte sonuçlar.
Beta Hcg yani hamilelik hormonunun değeri 108.2'ydi. Yani HAMİLEYDİM. Yani tutmuştu. Yani tüp bebek yöntemi başarıyla sonuçlanmıştı.
Tabii ki hemen ağlamaya başladım ve annemle birbirimize sarıldık. Acayip rahatlamıştım. Onca uğraşa değmişti. Ne harika bir gündü. Ne süper bir gündü.
Öğleden sonra hastaneye gittim ve doktorlar da teyit ettiler. Ama hala bir şüphe vardı. Dış gebelik olabilirdi. Bu olasılığı bertaraf etmek için tek yol 2 gün sonra yapılacak yeni bir kan testindeydi. Yani bekleyiş ve heyecan bitmiyordu.


6 Mart 2011
Yine bitmek bilmeyen bir günün ardından pazar günü özel bir hastanenin yolunu tuttuk. Gebelik testi için kan verdim. Yine öğleden sonra gelin dediler. O arayı Kartal'da organik pazara giderek değerlendirdik. Artık bir canlı taşıyordum. Yiyeceklerime dikkat etmeliydim.
Pazar dönüşü koşarak hastaneye gittik ve sonucu elime aldım. 2 gün önceki değerin yaklaşık 2 katı olmalıydı.
İşte sonuç:
Beta HCG: 279,6
YANİ KESİN OLARAK HAMİLEYİM. YANİ ANNE OLACAĞIM. YANİ KEMAL BABA OLACAK.










11 yorum:

  1. merhaba ben yazdıklarınızı hem gözyaşlarıyla okudum hem de size dua ederek..çünkü tüp bebek yoluna yeni girmiş ve kafasında bir sürü soru işareti taşıyan(özellikle zeynep kamile dair)bir kadın olarak yazdıklarınız rehberim olacak.ne güzel anlatmışsınız detaylı detaylı, okurken ben şimdi şu aşamadayım şunlara biraz daha zaman var diye düşünüyorum ne diyim sizin adınıza mutlu oldum.umarım biz de tüm çabalarımızın karşılığını alırız.görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şansınız bol olsun. Moralinizi hep yüksek tutun. Beni haberdar edin neler oluyor...

      Sil
  2. bu arada kendi bloğum olmadığı için eşimin gmaili ile girdim:)

    YanıtlaSil
  3. Ben bugun besinci decapeptyl i gobegimden kendin yaptim aynen hic canm acimadi yaziyi okurken aglamamak icin kendimi zor tuttum ama o hamilelik haberini aldiginiz kismi okuyunca dayanamadm rabbim benide bizide bos cevirmesin insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcuuuu... son asamadasin. Gonlune gore sonuc cikar umarim. Moralini yuksek tut. Bol sanslar.

      Sil
  4. Allah bebeğinizle sağlıklı mutlu bir hayat geçirmenizi nasip etsin. Benim de tüp bebek sürecim, özel hastane araştırmalarından sonra internet araştırması yaparken sizin blogunuzu okumamla Zeynep Kamil hastanesine yönlenmiş oldu. Ve tedavime Zeynep Kamil hastanesinde başladım. Şimdi tekrardan sizin süreci okuduğumda aynı süreci aynı tedaviyi sürdürdüğümüzü fark ettim. Bende bugün transferimin 11. günündeyim. Yarın test için hastaneye gideceğiz, İnşallah hayırlı haberi alacağız. Bende eşimde aynı duygular içindeyiz. Teşekkürler.......

    YanıtlaSil
  5. İkinci tup bebegi deniycez ayin birinde ilk seferimiz tutmadi maalesef.....

    YanıtlaSil
  6. Slm 23 yasindayim ve yurt disinda kaliyorum ilk tüp bebek denemem ilk ignemi dün doktorum göbegimin yaninyan karnima vurdu bugun ikinci igneyi kendim yapcam sanirim biraz korkuyorum :(

    YanıtlaSil
  7. Umarım Elif, Burcu ve Hümeyra iyi haberler almışsınızdır.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben tüp bebek yaptıracağız zeynep kamilde ama kötü yorumlar var kafam çok karışıyor maddi olarak sıkıntımız var ve ben çok geç olmadan denemek istiyorum bana akıl verin lütfen. Teşekkür ederim şimdiden şerife

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu süreçte ne yaparsanız kendi gayretlerinizle yapıyorsunuz. Başkalarının ne dedigine bakmayın. Devlet hastanelerinin doktorlari cok deneyimli. Bütun iş de size düşüyor. İgneleri doğru yapıp moralinizi yüksek tutun.

      Sil