11 Nisan 2011 Pazartesi

Son Olarak Önemli Notlar

*Tedavi başlamadan bitkisel yollardan da geçtik. Ben soğan suyu (Önceden başladım ve 15 gün uyguladıktan sonra tedavi başlamadan 3-4 gün önce bitirdim), kocam keçiboynuzu suyu (tedavi başlamadan yaklaşık 2 ay önce başladı ve 2 ay kadar sürdü) içtik. Ayrıca ikimizde taze sıkılmış meyve sularıyla, havuç suyu lüplettik. Yararı oldu mu olmadı mı gerçekten bilmiyorum. En azından psikolojik olarak olumlu etkisi oldu.

*Bol bol dualar ettik. Ayrıca eve aldığımız bebek kıyafetlerini hergün öpüp kokladık ve sanki bebeğimiz varmış gibi davrandık. Bilinçaltımı kandırdım:))

*Yakınlarımı bana pozitif mesajlar göndermeleri ve dualar etmeleri için teşvik ettim. Bence onların da yararı oldu.

*Hayatımdaki en önemli şey bu bebek. Buna odaklandım. Diğer herşeyi şimdilik ikinci plana attım.

*İnternete fazla bulaşmayın. Çünkü moral bozucu düzünelerce haber var. İnternette "tüp bebekte mutlu son hikayeleri" altında bile hamile kalamayan kadınların hikayeleri var. Moral bozucu. Üstelik bir sürü de bilgi kirliliği var. İnternet haberleri yüzünden 12 gün bekleme ve 2 gebelik testi yaptırma sürecinde çok acı çektim. Ya internete fazla girmeyin ya da sizi mutlu edecek haberleri okumaya çalışın.

*Kendinize inanın. Aslında bu tüp bebek işi doktorun ve hemşirenin her dediğini harfiyen yerine getirdiğinde herkes için büyük bir şans diye düşünüyorum. Ben hep şöyle düşündüm. 65 yaşında 50 yaşında kadınlar doğurdu. Benim onlardan neyim eksik. Yaşım 38 ve doktorlar ne derse desin daha çok gencim.


Dunyanin En Yasli Hamile Kalan Annesi (70 Yasinda) Yanda resmi görünüyor.


64 yaşında anne oldu

Füsun Demirel 50 yaşından sonra ikiz annesi oldu.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder