14 Mart 2011 Pazartesi

Neden Zeynep Kamil?

"Hemen tedaviye başla, 37 yaşındasın ve her geçen gün aleyhine işliyor. Yarın değil hemen bugün doktora git"...

Eskişehir'deki doktor  tanıdığımız Burak Yaşar bu sözlerle beni uyardı ve harekete geçmemi sağladı. Oysa ki 5 yıldır evliydim ve evlendikten 1 yıl sonra "Çocuğumuz olsun" demeye başlamıştık. Hep doğal yollarla olsun istedik ama olmadı.

Önce Medical Park Göztepe'de Op. Dr. Can Şener ile görüştüm. Tarih 24 Mayıs 2010, saat sabah 09.00'du. Doktorlardan güler yüz görmek için özel hastaneye gitsem de o gün Can Bey'in  kötü bir günüydü . Yüzüme bile bakmadan muayeneye başladı. Ve benim miyom ameliyatı olmam gerektiğini söyledi. Sadece vajinal muayene ile bu sonuca vardı. Hatta hemen ertesi gün ameliyat olabileceğimi söyledi. Doktorla frekansımız hiç tutmadı. "Ne ameliyatı, bu karar bu kadar çabuk mu verilir" dedim ve hastaneden kaçarak uzaklaştım. Bir yandan hıçkırıklara boğuldum bir yandan da kocamı, Kemal'i aradım. Kemal'le konuşunca özel hastanelerinde -gerekli ya da gereksiz- ameliyat kararlarının çok çabuk verilebildiği, başka bir doktora gitmem gerektiği konusunda hemfikir olduk.

Yaklaşık bir hafta sonra yani kendimi biraz topladıktan sonra bu kez Kemal'in iş yeri yakınlarında, Cevizli'deki Dragos Şifa hastanesine, Doktor Tahir Tosyalı'ya gittim. Tahir bey kesinlikle miyom ameliyatına ihtiyacım olmadığını söyledi. Ve bebeğin neden olmadığına dair testlere başladı. Testler çok uzun sürdü ve sanırım hep genç hamile adaylarıyla görüşmeye alışmış doktorum işi biraz yavaştan aldı. Oysa benim zamanım çok kısıtlıydı. Bu arada kocam da Tahir Bey'in yönlendirmesiyle bir ürolog tarafından tedavi edildi. Kısırlık teşhisi kondu ama bir türlü tedaviye ya da yönlendirmeye geçilmedi. Doktorum iyiydi ama sanırım kısırlık uzmanlık alanı değildi. 

2 özel hastane deneyiminden sonra arkadaşım Bora'nın yönlendirmesiyle Çapa Tıp Fakültesi'nde Prof. Dr. Halil Saygılı'ya gittim. Halil Bey Dragos'tan aldığım test sonuçlarına bakarak "Hemen tüp bebek merkesine başvurun ve hemen tedaviye başlayın" dedi. 

İşte istediğim yönlendirme buydu. Hemen hastanenin tüp bebek ünitesine gittik. Tüp bebek testleri o gün başladı. Ama yeni bir sorun bizi bekliyordu. Test tarihleri ya da test sonuçları en erken 1 ay sonra alınıyordu. 
Hatta sperm testi 2 ay sonraya gün verildi. Biz de süreci hızlandırmak için testleri evimizin de olduğu Üsküdar çevresinde yapmaya karar verdik. 

En ufak teste ya da muayeneye para ödemeye alışmış bünyemiz SSK ile ücretsiz test olunacağını görünce şaşırdı ama çabuk alıştık. Üsküdar Devlet Hastanesi'nde kan testlerini yaptırdım. Smear testi için ise Zeynep Kamil'e gittim. Zeynep Kamil'de görüştüğüm doktor Op. Dr. Kenan Sofuoğlu'na hastanede sadece test yaptırmak istediğimi, sonra sonuçları Çapa'ya götüreceğimi söyledim. O da bana Tüp bebek sürecinde çok sık hastaneye gelmem gerektiğini ve bu testlerin hep devam edeceğini söyledi ve "Zeynep Kamil çok iyi bir hastane ve Tüp bebekte çok iyi uzmanlarımız var, madem buraya yakın oturuyorsunuz burada tedavi görmenizi size tavsiye ederim" dedi. Annemle gitmiştik hasteneye. Aklımıza yattı. Tamam dedik. Hastanemiz Zeynep Kamil Olsun. Ve Zeynep Kamil'de tüp bebek hikayemiz işte böyle başladı.



26 yorum:

  1. Merhaba BEN LEYLA zeynep kamile de tup bebek tedavisi gormem gerek ama ne kadar fıyat ve ben kars da yaşıyorum on dan ne kadar zaman suruyor cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Leyla hanım. Zeynep kamil önce aşılama tedavisi öneriyor. 2 kez başarılı olmazsa tüp bebek için hazırlıklar başlar. Tedavinin yarısını eğer sgk lıysanız yarısını karşılıyor. Ama değilseniz yaklaşık 5000 tl civarında. Ayrıca bu süreçte istanbul da kalmanız çok iyi olur

    YanıtlaSil
  3. Hocam ben birçok evlim ama çocugum olmuyor.

    YanıtlaSil
  4. Eşim de biraz sprem sayısı az çıktı ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  5. Ben ilk defa gidicem. Tüp bebek tedavi olucak. Acaba tüp bebek tedavisinde neler yapiliyor. Dr. Tavsiyesinde bulunan ili misiniz lütfen. Çok korkuyorum ben. Eniselerim çok fazla. Bana yardimci olur musunuz lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım her şey yolunda gitmistir. Tum korkular o bebek için değer.

      Sil
  6. Benim 10 yaşında 1 çocuğum var 2.yi düşünüyorum normal olmuyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadin doğum doktoruna gidip muayene olmanız gerekiyor. Sorun bulunursa tedavi sureci başlar. Normal yollarla çocuğunuz olmuyorsa tüp bebek deneyebilirsiniz. İyi şanslar.

      Sil
  7. Zeynep kamil nasil bir hastane bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  8. Zeynep kamilde 3 aşılama 2 tüp bebek yaptırdım ama evladım doğduktan 6 buçuk ay sonra karaciğer yetmezliğinden vefat etti şimdi zeynep kamilde evraklarım duruyor ve ben yaş sınırı ne kadar onu öğrenmek istiyorum cevaplarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  9. Benim soğ tüpü aldı tüp bebek yapmak istiyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  10. Eşinizin sperm sayısına bağlı olarak aşılama ya da tüp bebek raporu çıkıyor. Eğer eşinizin sperm sayısı 5 milyondan az ise direkt olarak tüp bebek uygulaması için işlemlere başlayabilirsiniz. Eğer devletten rapor çıkarıp tüp bebek yaparsanız,yani zorlu prosedür aşamalarından geçip sabrederseniz devlet destekli tüp bebek ilk deneme ücreti 900 lira. İlaçlar için herkesin ödediği ücret değişken oluyor. Kadın için kullanılan hormon iğneleri için 700-1500tl arasında.

    YanıtlaSil
  11. Ben asılma yaptırmak istiyorum bir çocuğum var normal yollardan ama artık olmuyor aşılama fiyatı nekadar bilgisi olan varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bugün sordum dr. Un uygulayacağı aşılama yöntemine göre 200 tl den başlıyor 800e kadar değişiyor dediler.

      Sil
    2. benimde bir çocugum var ikinci olmuyor bugun asilama tedavisine basladim 1.500 tl dediler

      Sil
  12. Bende tüp bebek yaptıracagım ama zeynep kamilden rapor çıkarıp özelde yaptırmak istiyoruz rapor çıkarmak için ne yapmam gerek bilgisi olan varsa yazabilir mi

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar tüp bebek tedavimizden artan 2 kutu açılmamış gonal f 300 iğnemiz kaldı ihtiyacı olan varsa uygun fiyata vericem kartal ist.tel 0532 711 65 36

    YanıtlaSil
  14. Merhaba bende 4 senelik evliyim ilk sene bebek istemedik sonraki sene istedik ama tam bir yıl olmadı rahim filmi nden sonra 2. Senem de hamile kaldım ama 9 aylık bebeğim karnimda öldü😔 şimdi bir senedir deniyoruz olmuyor eşimin sperm tahlilini istedi özelde tedavi olduğum doktor sonuçlarına temiz dedi yalnız dölleme yeteneği olan sperm sayısı 40 milyonmuş bunun 80 milyon olması gerekirmiş bu sonucu bir üroloğa gösterdiğimizdede aşılama tavsiye ediyorum dedi ne yapacağımı şaşırdım gönlüm evlat hasreti ile yanmakta ne olur yardımcı olun...

    YanıtlaSil
  15. Sperm tahlili sonucunu devletteki eski doktoruma gösterdiğimdede hiç bir sıkıntı yok dedi aşılama ya mi başlasam bilemedim yardımcı olursanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ilk hamileligm bos gebelik oldu zeynep kamil hastanesinde tupumun birini aldilar sonra 1 asilama yaptirdim tutmadi ama sonra normal hamile kaldim ikizdi fakat karnimda oldu ve diger tupumude aldilar su an hic tupum yok 2 tup bebek yaptirdim olmadi simdi 3. Tup bebek denemek istiyorum bensivasta oturuyorum bu surec nekadar surer ve maliyeti nekadar olur cevabiniz icin simdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar aşılama tedavisinde kullandığım fostimon 75 6 kutu iğne kaldı ihtiyacı olanlar ulaşabilir 05434565244

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba iğnelerinz duruyorsa ben alabilrm.. 13 tane yazdılar ama sonrasnda doz yükselttiler ve bitti malum devlet karşılamıyor ve ödemesi fazla eger başkasına vermediysenz ben alablrm kartalda oturuyrm

      Sil
    2. Merhaba siz Zeynep Kamil de aşılama mı oldunuz tuttumu peki

      Sil
  18. Mrb ben mardinde oturuyorum 8 yıllik evliyim 2 başarisiz aşılama bir tup bebek dûşukle sonuclandı simdi zeynep kamil de denemek istiyom ne gerekli gene asilma isterler mi

    YanıtlaSil
  19. Merhaba ben 4 yıllık evliyim bende polikistik over sendromu var özelde tedaviye başladık fakat doktor ilk önce aşılama yapilacak dedi iğne ilaç verdi gonalf menepour diye evde kendime iğneleri yaptım ama buyumedi yumurta doktor direk tüp Bebek tedavisi önerdi aşılamada
    Caz geçti Zeynep Kamil hastanesi kaça yapıyor tüp bebeği birde evdeki bütün sonuçlarını filimlerimi gotursem kabul ederler mi ?

    YanıtlaSil
  20. Merabalar arkadaşlar aşılama tedavimden kalan2 kutu gonal f 300 var elimde hiç açılmamış uygun fiyatdan verebilirim balikesir merkez deyim tl 05352547583

    YanıtlaSil