22 Eylül 2013 Pazar

İşte benim minik meleğim...

Herkese bol şanslar. 

6 yorum:

  1. maşallah Allah bağışlasın ,çok şeker :) Etkaca 'ya bıraktığınız yorum tam ihtiyacım olduğu zamanda,yoluma ışık tuttu,umut oldu,beni o kadar mutlu etti ki anlatamam, teşekkür etmek istedim,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
  3. ah ne guzel. darisi bizim de basimiza. bizim macera hala devam ediyor :) embriyoannesi.blogspot.com da yaziyorum ben de.paylastikca azaliyor insanin yuku. gorusmek dilegiyle

    YanıtlaSil
  4. İnşallah iyi haberlerinizi bekliyorum. Ben, en yakın arkadaşım tüp bebekle dünyaya getirdik çocuklarımızı. Hem de "çok az ihtimal var" denilmişti ikimize de. Moraliniz yüksek olsun. İyi şans diliyorum bütün iyi dileklerimle birlikte.

    YanıtlaSil
  5. Benim de haftaya doktor gorusmelerim va ve daha sonra bir merkezde karar kilip baslayacagiz. Hikayeniz moral verdi. Huzurlu, sihhatli nice yillara...

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim bilgileriniz için. Tüp bebek merkezleri ve adresleri Tüp Bebek Merkezleri

    YanıtlaSil